Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Business valuation of the company L’Oréal Česká Republika s.r.o
Lacková, Alena ; Sieber, Patrik (vedoucí práce) ; Kozelová, Iveta (oponent)
Diplomová práce se zabývá stanovením hodnoty společnosti L'Oréal Česká Republika sro k datu 1.1.2015 pomocí metody diskontovaných peněžních toků. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je popsán metodický aparát, který byl následně využit při stanovení hodnoty podniku. V praktické části práce je nejprve představena oceňována společnost, zhotovená strategická a finanční analýza podniku a následně je sestaven finanční plán, z něhož vychází závěrečná ocenění pomocí diskontovaných peněžních toků.
Dopady rozsudků Soudního dvora EU na známkové právo s přihlédnutím k případům firmy L'Oréal
Kubínová, Aneta ; Bič, Josef (vedoucí práce) ; Němcová, Ingeborg (oponent)
Práce se zaměřuje na posouzení dopadů, které má rozhodování Soudního dvora Evropské unie na konkrétní společnost, a to francouzskou transnacionální korporaci L'Oréal. V první kapitole se zaměřuji na vysvětlení systému, ve kterém ochrana duševního vlastnictví funguje - nejprve vymezuji pojmy duševního vlastnictví, poté představuji prostředky právní ochrany duševního vlastnictví na národní úrovni a mezinárodní smlouvy, které umožňují ochranu duševního vlastnictví na mezinárodní úrovni. Ve druhé kapitole posuzuji známkové právo v Evropské unii, nejprve v primárním a sekundárním právu, poté vymezuji postavení Soudního dvora Evropské unie a Úřadu pro harmonizaci na vnitřním trhu a konečně uvádím nejvýznamnější judikaturu Soudního dvora EU, která se vztahuje ke známkovému právu. Třetí kapitola je částí aplikační, ve které formou případové studie zkoumám dopady rozsudků Soudního dvora EU na společnost L'Oréal. Nejdříve analyzuji ekonomickou strategii společnosti a posuzuji význam ochranných známek pro L'Oréal, poté uvádím nejvýznamnější případy Soudního dvora EU, ve kterých byla L'Oréal stranou sporu, na což navazuje analýza, jaké dopady rozsudky Soudního dvora EU na L'Oréal mají.
Věrnostní programy jako nástroj konkurenčního boje proti slevám na příkladu společnosti L Oreal
Ježek, Adam ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Šebová, Petra (oponent)
Diplomová práce si klade za cíl optimalizaci a zefektivnění stávajícího věrnostního programu L'Oréal Paris. Teoretická část pojednává o historii, trendech a budoucnosti věrnostních programů a obsahuje unikátní dělení těchto programů. Praktická část je věnována analýzám a vyhodnocení fungování věrnostního klubu L'Oréal Paris, přičemž jsou formulována doporučení na zlepšení procesu jeho fungování.
Firemní kultura společnosti L´ORÉAL
Ellschlöger, Dan ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Nováková, Šárka (oponent)
Diplomová práce analyzuje firemní kulturu v nadnárodní společnosti L'ORÉAL působící v kosmetickém průmyslu. První část práce se zaměřuje na studium kultury a kulturních systémů a porovnává obecné typologie dvou kultur, české a francouzské. Další část se zabývá úvodem do problematiky sociální interakce, která obsahuje oblast sociální percepce a sociální a interkulturní komunikace. Třetí část je věnována fenoménu interkulturního managementu, jeho vzniku a vývoji s důrazem na aktuální témata, potřeby a problémy nadnárodních společností. Část čtvrtá čtenáři detailně představí společnost L'ORÉAL, jak z pohledu historického vývoje, tak i současného stavu a budoucího směřování. V poslední kapitole této práce zanalyzujeme a vyhodnotíme konkrétní prvky firemní kultury této společnosti a prostřednictvím dotazníkového šetření přineseme poznatky z hlediska vnímání hodnot společnosti jejími zaměstnanci, komunikace uvnitř organizace a míry vlivu multikulturního prostředí na její fungování.
Analysis of marketing communications of L'Oréal Paris brand
Slimáková, Miroslava ; Skokanová, Dagmar (vedoucí práce) ; Štědroň, Bohumír (oponent)
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace kosmetické značky L'Oréal Paris. Cílem je analýza komunikačních aktivit této značky se zaměřením na reklamu a její komunikační účinky. Výzkum na základě dotazníku zkoumá rozdílné vnímání mužů a žen značky L'Oréal Paris a její komunikačních aktivit.
Internacionální marketing firmy l´OREAL
Machek, Ondřej ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Karlíček, Miroslav (oponent)
Cílem této diplomové práce je analýza mezinárodní marketingové strategie společnosti L'Oréal se zaměřením na divizi profesionálních produktů a její portfolio globálních značek. Práce je rozčleněna do čtyř kapitol. První kapitola je věnována teoretickým východiskům internacionálního marketingu se zaměřením na koncepci globálního marketingu. Druhá kapitola se zabývá mezinárodním marketingovým mixem. Obsahem třetí kapitoly je analýza historie a současnosti společnosti L'Oréal. Čtvrtá kapitola je zaměřena na rozbor marketingové strategie divize profesionálních produktů společnosti L'Oréal. Obsahuje představení divize a její obecné marketingové strategie, analýzu trhu profesionální vlasové kosmetiky a konkurence a zabývá se popisem a analýzou marketingového mixu jejích nosných značek Matrix, Redken, L'Oréal Professionnel a Kérastase.
Firemní kultura společnosti l' Oréal
Ellschlöger, Dan ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Gullová, Soňa (oponent)
Práce se zaměřuje na popis firemní kultury společnosti L'ORÉAL. Je členěna do dvou částí. V první části definuje kulturu jako pojem, její druhy, funkce, vlivy a vysvětluje firemní kulturu obecně. Druhá praktická část nejprve představuje samotnou společnost L'ORÉAL a poté pokračuje v konkrétním popisu firemní kultury této společnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.